18.6.12

Κλαψ... κλαψ... κλαψ...

Τί μού ήρθε εμένα να παρατήσω την αγαπημένη μου κρυσταλένια σφαιρούλα και να μπω σε χωράφια ψυχολογίας;;;
Απότυχα οικτρά!!!
Κλαψ... κλαψ... κλαψ...
1. Ούτε το ΠΑΣΟΚ έπιασε μονοψήφιο ποσοστό.
2. Ούτε δύο κόμματα πήραν τριψήφιο αριθμό εδρών.
3. Ούτε αποκλείστηκαν τα ...Χρυσά Αυγά και η ΔΗΜΑΡ.
4. Ούτε «αυτοδύναμη» κυβέρνηση βγήκε.
όπως είχα «πονηρευτεί» ότι υποδείκνυε η "λευκή κάρτα" της Singular Logic...
Κλαψ... κλαψ... κλαψ...
Η ...«ψυχολογική» ανάλυση που έκανα ήταν μιά πλήρης ...πατάτα.
Κλαψ... κλαψ... κλαψ...
Μάλλον ο "κατασκευαστής" της "λευκής κάρτας" της Singular Logic τα προσωπικά του «σώψυχα» έβγαλε και όχι τις πληροφορίες που μπορεί να είχε από μυστικές δημοσκοπήσεις της τελευταίας ώρας, όπως υποπτεύτηκα εγώ...

Κλαψ... κλαψ... κλαψ...

Θα πάρω τώρα την αγαπημένη μου σφαιρούλα αγκαλίτσα, θα την χαϊδέψω στοργικά μπας και μού πεί πόσα "τέρμινα" θα αντέξει η νέα κυβέρνηση, εφαρμόζοντας τα 18+6 σημεία του προγράμματος των δύο "μνημονιακών" κομμάτων.
Είναι μάλλον σίγουρο ότι, αφού 18+6=24..., 24 τέρμινα θα αντέξει...
24 μέρες;;; 'Ε! όχι τόσο λίγο!
24 βδομάδες;;; Χμμμμ...
24 μήνες;;; Σαν δύσκολο το βλέπω...

Μόλις μού πεί κάτι η σφαίρα μου, θα σάς ενημερώσω.

2 σχόλια:

Νινή Ζ. είπε...

Μην κλαις καλή μου..........

Παρηγορήσου με το ότι θα σωθούμε από τα 18 σημεία που θα εφαρμόσει -κοστολογημένα!!!- ο Αντώνης.

Όσο για τους 24 μήνους... μην το θεωρείς τόσο απίθανο...........
Έτσι θα συμπέσουν Ευρωεκλογές, Δημοτικές (νομοθετημένο με τον "Καλλικράτη") και Βουλευτικές.
Πολύ ...χορταστικό "μενού".
Θα χάνει η μάννα το παιδί...
Μισή ώρα θα χρειαζόμαστε μέσα στο παραβάν...

Αν βέβαια αντέξει μέχρι τότε ο κοσμάκης, μετά τα "18" του Αντώνη...
Και δεν εφαρμόσει το παπανδρεϊκό: «Θα μάς πάρουν με τις πέτρες»...

Κλαζoμένιoς είπε...

Αν δεν ...προοδευτικέψει η ΝΔ+ΠΑΣΟΚ, όπως απαιτεί ο Κουβέλης, τότε Αίθρα μας η κυβέρνηση μπορεί να "πέσει" (ή να μην σηκωθεί καθόλου...) σε 24 ώρες...